Muuda Facebooki reklaamihaldur ettevõtte salarelvaks

E-õpe

11.03.2020-30.04.2020

Koolituse eesmärk on anda praktilisi soovitusi, et aidata kaasa Facebooki reklaamide tõhususele ning ettevõtete müügikasvu suurendamisele. Anda soovitusi, kuidas parandada oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedias läbi nutika turunduse ja maine loomise ning säilitamise.

  • Koolitus algab reklaamikampaania strateegiaga, mis on oluline mõistmaks Facebookis läbiviidavate reklaamide loogikat.
  • Lisaks käsitleme erinevaid turunduse nüansse, kuidas timmida reklaamikampaania tegemist selliselt, et saaksime võimalikult väikese eelarvega jõuda sihtgrupini.
  • Samuti jagame praktilisi soovitusi, mis aitavad mõista hea kampaania tegemist ja toetavad loovust.
  • Anname näpunäiteid Facebook reklaamihalduri kasutamisel (sh fotod, reklaamide seadistamine)
  • Koolitus lõpeb praktilise ülesandega, kus igaüks saab planeerida oma ettevõtte või MTÜ reklaamikampaania

Koolituse jooksul tuleb esitada kolm iseseisvat tööd.

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud huvilised, kel soov teha tutvust kaasaegse internetiturunduse võimalustega ning soovivad saada erilisi tulemusi Facebooki kanalis.

Kursuse sisu

I kampaaniaga alustamine

  • Kommunikatsioon sotsiaalmeedias
  • Vajaduspõhise sõnumi koostamine
  • Töötava reklaamsõnumi reeglid
  • Tunne sihtgruppi, kellele sõnumi edastad
  • Erinevad sihtgrupid vajavad „toodet“
  • Facebook kampaania eesmärk

II Facebook reklaamihaldur (Facebook Manager Ads)

  • Põhjused Boost kasutamise loobumiseks
  • FB reklaamihalduri kasutamise põhjalik õpetus
  • Sobiva kampaania struktuuri valimine
  • geograafiline segmenteerimine
  • Facebooki fännilehe edu saladus
  • Tasuta pildipangad, reklaamide kujundamiseks
  • Facebookis reklaamide seadistamine, FB Audience, fotode jagamine
  • Pixeli seadistamine
  • Statistika Andmete Excelisse eksportimine

III toetavad tegevused kampaania läbiviimisel

  • Facebooki reklaamiformaat
  • Allahindluskampaania korraldamine
  • Auhinnamängud ideed
  • Postituse parimate aegade leidmine
  • Saavuta 5€ suuruse kampaaniaga edu
  • Reklaami kujundamist takistavad vead
  • FB audiance insights
  • Teemad, millega saavutada palju uusi meeldimisi jagamisi ja täägimisi

Kursuse läbinu

  • koostab reklaamisõnumi vastavalt sihtgrupile;
  • kasutab Facebook Ad manageri;
  • leiab oma tootele/teenusele sobiva sihtgrupi;
  • analüüsib reklaamikampaania tagasisidet A/B testimine;
  • hoiab ettevõtte positiivset kuvandit internetis

Muu info

Koolituse käigus anname individuaalset nõu, soovitusi või kommenteerime kuidas turundada toodet/teenust läbi Facebooki. Jagame oma kogemusi ja toome näiteid erinevatest võimalustest. Õppetöö toimub e-õppe keskkonnas Moodle.

Koolituse hind sisaldab loetavaid materjale ja praktilisi soovitusi, tegemist ei ole videokoolitusega.

Edukale lõpetajale tunnistus!

  • Asukoht: E-õpe
  • Kestus: 24 akadeemilist tundi
  • Koolitajad: Meljo Musto
  • Hind: 116 € + km