Müügimeistri koolitus
Kuidas võita kliendi meeled ja kinnistada püsitellijaks?
Aeg: 28 – 29.06.2022
TARTU
Sihtgrupp: klienditeenindaja, müügiesindaja, müügiagent, reklaamiagent, sekretär, müügiassistent, müügijuht, mikroettevõtte omanik või juhatuse liige. Koolitus sobib alustavale või alustanud ettevõtjale.
Õppe eesmärk:
- Anda müügiesindajatele teadmisi ja oskusi B2C ja B2B kliendirühmade meelsuse hõivamiseks;
- Toetada ja pakkuda õppijatele motivatsiooni, enesekindlust ja tahet müügiprotsessi edukas korraldamiseks;
- Suunata ja toetada õppijaid toote või teenuse esitlemisel ja müügi presentatsiooni teostamisel;
- Anda õppijatele teadmisi müügiprotsessi valdkonnas. Võimaldada õppimist ja seniste oskuste täiendamist, et saavutada paremaid müügitulemusi.
- Jagada teadmisi pikaajalise kliendisuhte hoidmiseks.
Õppeväljundid:
- Teab ja oskab kasutada müügipsühholoogiat;
- Teab klienditeeninduse põhialuseid;
- Koostab vajaduspõhiseid hinnapakkumisi
- Oskab kasutada erinevaid müügioskuseid
- Teab müügitöö digikeskkonna kasutamise võimalusi
- Oskab luua usaldusväärset keskkonda, mis mõjutab müüki;
- Oskab planeerida müügiprotsessi ajakava;
- Analüüsib müügitulemusi;
- Kasutab erinevaid müügitehnika sh. closing tehnikaid
- Teab olulisi turundusmeetodeid, mis toetavad müügitööd.
Teemad:
- Iga isik võib edukalt müüa;
- Ettevalmistavad tegevused algavaks müügiprotsessiks;
- Valmistumine müügiks ehk kuidas müügipsühholoogia toetab müügiesitlusi;
- Klienditeeninduse põhimõtted tagavad esitluste vundamendi;
- Telefonimüük;
- Müük ja teenindamine kaupluses või salongis;
- Müük ärikliendile (B2B);
- Kliendi vajaduste määratlemine;
- Closing tehnikad;
- Liftikõne;
- Müügiesitluseks valmistumine. Erinevad taktikad ja strateegiad potentsiaalse ostja tähelepanu võitmiseks;
- Harjutused oma esitluse läbiviimiseks. Videoesitlused;
- Hinnapakkumise koostamine;
- Ostja „ei“ tahte murdmine;
- Lisamüügi korraldamine;
- Pikaajalise kliendisuhte hoidmine;
- Müügikohtumiseks valmistumine;
- Müügikohtumine;
- Kehakeele tundmine ja kasutamine müügi toetamiseks;
Koolituse maht: 16 akadeemilist tundi. Iseseisev töö: 8 tundi
Õppemetoodika kirjeldus: Loeng, arutelu, grupitöö, praktilised ülesanded, nõustamine, iseseisev töö müügiks ettevalmistusega.
Koolitus on interaktiivne, tagamaks osaleja konkurentsivõimelisus müügiga seotud töökohal. Õpime ja lahendame simulatsiooni ülesandeid, arutleme erinevatel müügiprotsessi ja klienditeeninduse teemadel.
Koolitaja: Meljo Musto
Muu info
Praktilised tööd. Rakendatakse mitteeristuvat hindamist.
- Kellaaeg: 10.00-17.00
- Asukoht: Sõpruse pst 2, IV korrus, Tartu 50705
- Kestvus: 16 tundi ja 8 tundi iseseisvat tööd
- Hind: 299€ +km