Müügimeistri koolitus

Kuidas võita kliendi meeled ja kinnistada püsitellijaks?

Aeg: 28.- 29.06.2022.a

TARTU

Sihtgrupp: klienditeenindaja, müügiesindaja, müügiagent, reklaamiagent, sekretär, müügiassistent, müügijuht, mikroettevõtte omanik või juhatuse liige. Koolitus sobib alustavale või alustanud ettevõtjale.

 

Õppe eesmärk:

  • Anda müügiesindajatele teadmisi ja oskusi B2C ja B2B kliendirühmade meelsuse hõivamiseks;
  • Toetada ja pakkuda õppijatele motivatsiooni, enesekindlust ja tahet müügiprotsessi edukas korraldamiseks;
  • Suunata ja toetada õppijaid toote või teenuse esitlemisel ja müügi presentatsiooni teostamisel;
  • Anda õppijatele teadmisi müügiprotsessi valdkonnas. Võimaldada õppimist ja seniste oskuste täiendamist, et saavutada paremaid müügitulemusi.
  • Jagada teadmisi pikaajalise kliendisuhte hoidmiseks.

Õppeväljundid:

  • Teab ja oskab kasutada müügipsühholoogiat;
  • Teab klienditeeninduse põhialuseid;
  • Koostab vajaduspõhiseid hinnapakkumisi;
  • Oskab kasutada erinevaid müügioskuseid;
  • Teab müügitöö digikeskkonna kasutamise võimalusi (trello.com, pipedrive.com)
  • Oskab luua usaldusväärset keskkonda, mis mõjutab müüki;
  • Oskab planeerida müügiprotsessi ajakava;
  • Analüüsib müügitulemusi;
  • Kasutab erinevaid müügitehnika sh. closing tehnikaid
  • Teab olulisi turundusmeetodeid, mis toetavad müügitööd.

Teemad:

  • Iga isik võib edukalt müüa;
  • Ettevalmistavad tegevused algavaks müügiprotsessiks;
  • Valmistumine müügiks ehk kuidas müügipsühholoogia toetab müügiesitlusi;
  • Klienditeeninduse põhimõtted tagavad esitluste vundamendi;
  • Telefonimüük;
  • Müük ja teenindamine kaupluses või salongis;
  • Müük ärikliendile (B2B);
  • Kliendi vajaduste määratlemine;
  • Closing tehnikad;
  • Liftikõne;
  • Müügiesitluseks valmistumine. Erinevad taktikad ja strateegiad potentsiaalse ostja tähelepanu võitmiseks;
  • Harjutused oma esitluse läbiviimiseks;
  • Hinnapakkumise koostamine;
  • Ostja „ei“ tahte murdmine;
  • Lisamüügi korraldamine;
  • Pikaajalise kliendisuhte hoidmine;
  • Müügikohtumiseks valmistumine;
  • Müügikohtumine;
  • Kehakeele tundmine ja kasutamine müügi toetamiseks;

Koolituse maht: 16 akadeemilist tundi.

Õppemetoodika kirjeldus: Loeng, arutelu, grupitöö, praktilised ülesanded, nõustamine, iseseisev töö.

Koolitus on interaktiivne ja toetab õppija konkurentsivõimet müügiprotsesside juhtimisel. Õpime ja lahendame simulatsiooni ülesandeid, arutleme erinevatel müügiprotsessi ja klienditeeninduse teemadel.

Koolitaja: Meljo Musto

Muu info

Praktilised tööd. Rakendatakse mitteeristuvat hindamist.

  • Kellaaeg: 10.00-17.00
  • Asukoht: Sõpruse pst 2, IV korrus, Tartu 50705
  • Kestvus: 16 tundi
  • Hind: 299€ +km

Registreeri

    © 2021 Melsum OÜ. All Rights Reserved.