Digiturundus B2B

(sisekoolitus)

Tallinn

Sihtgrupp: klienditeenindaja, müügiesindaja, müügiagent, reklaamiagent, sekretär, müügiassistent, müügijuht, mikroettevõtte omanik või juhatuse liige. Koolitus sobib alustavale või alustanud ettevõtjale.

Koolitusele on oodatud huvilised, kel soov teha tutvust kaasaegse internetiturunduse võimalustega ning korraldada edukaid reklaamikampaaniaid Facebooki kanalis.

 

Õppe eesmärk:

  • Koolituse eesmärk on anda müügi valdkonnas tegutsevatele spetsialistidele praktilisi soovitusi, mis aitab kaasa Facebookis reklaamikampaaniate planeerimisele ja teostamisele.
  • Koolitusel saab täiendavad teadmised, kuidas reklaamimisega leida hõlpsasti uusi ostjaid ja kasvatada ettevõtte müügikäivet.Õpilane saab teada läbi nutika turunduse ja maine loomise, kuidas parandada oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedias.

Õppeväljundid:

  • Koostab reklaamisõnumi vastavalt sihtgrupile
  • Kasutab Facebook Ad manageri;
  • Leiab oma tootele/teenusele sobiva sihtgrupi
  • Analüüsib reklaamikampaania tagasisidet
  • Hoiab ettevõtte positiivset kuvandit internetis
  • Kaardistab sihtgrupi vajadused
  • Koostab Facebook turunduse masterplaani

Teemad:

  • FB reklaamihalduri kasutamine
  • Sobiva kampaania strateegia
  • Täpne ja tabav segmenteerimine
  • Facebooki fännilehe edu saladused
  • Tasuta pildipangad, reklaamide kujundamiseks
  • Facebookis reklaamide seadistamine, FB Audience, fotode jagamine
  • Pixeli seadistamine
  • Facebook meediaplaani planeerimine (praktilised näited)
  • Reklaamikampaania läbiviimine.

Koolituse maht: 6 akadeemilist tundi.

Õppemetoodika kirjeldus: Loeng, arutelu, grupitöö, praktilised ülesanded, nõustamine.

Koolitus on interaktiivne ja toetab õppija konkurentsivõimet müügiprotsesside juhtimisel. Õpime ja lahendame simulatsiooni ülesandeid, arutleme erinevatel müügiprotsessi ja klienditeeninduse teemadel.

Koolitaja: Meljo Musto

Meljo Mustol on täiskasvanute koolitaja 6. kutsetase. Meljo on üle kümneaastase ettevõtluskoolitaja kogemusega turundusstrateeg ning sotsiaalmeedia- ja digireklaamispetsialist. Ta teab, et müügispetsialisti töökogemus toetab turundusstrateegiate väljatöötamist, pannes nii iga kampaania tellija ärile tulu teenima.

Meljo töötab veel EVEA kommunikatsiooni ja turunduse töögrupi liikmena ning tema vastutusala on organisatsiooni sise- ja väliskommunikatsioon, meediatöö, turundus, liikmeskonna kasvatamine, teenuste mitmekesistamine liikmetele jms.

Meljo on andnud külalisloenguid Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ja Tallinna Majanduskoolis.

Muu info

Praktilised tööd. Rakendatakse mitteeristuvat hindamist.

  • Kellaaeg: 9.30-14.30
  • Asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • Kestvus: 6 tundi
  • Hind: 189€ +km

Registreeri

    © 2021 Melsum OÜ. All Rights Reserved.